Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek, Általános Szerződési feltételek (ÁSZF)

Jelen Vásárlási feltételek, Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazzák a www.glossyjewel.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.


2. A honlap üzemeltetője

Név: Soliterum Jewel Kft.

Székhely: 1022 Budapest, Lórántffy Zsuzsanna út 4.
Csak levelezési cím!

Telephely: 1027 Budapest, Fő utca 75.
Személyes átvételi pont, címe


Cégjegyzékszám: 01-09-181034

Bejegyző bíróság neve: Fövárosi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 24763110-2-41

Közösségi adószám: HU24763110

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank Nyrt.

Számlaszám: 11713081-20014490-00000000

E-mail cím: ekszer@glossyjewel.hu

Telefonszám: 06 30 665 6815

A honlap szolgáltatója: Shoprenter Kft.


A honlapon folytatott tevékenység

Nem nemesfémből készült ékszer, karóra, ajándéktárgy értékesítése.

Felhasználási feltételek
 Felelősség

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy az Üzemeltető nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen
túlmenően. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat, sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse. A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni nem lehet.

A vásárlás menete
 
A honlap online megrendelési lehetőséget biztosít a Regisztrált felhasználók számára. A honlapon megjelentetett képek kizárólag illusztráció célját szolgálják, azok nem minden esetben a ténylegesen kiszállított termékről készültek, ezért a valóságban kis mértékben eltérhetnek attól. A termékek színárnyalatai a megjelenítő eszközök (számítógép, tablet pc,mobiltelefon, stb.) különböző képernyőbeállításainak függvényében eltérhetnek a valóságostól.

A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel (Glossy Jewel ajándék-, ékszerüzlet 1027 Fő utca 75., GLS futárszolgálat vagy MPL postaszolgálat által), valamint a fizetési módot (készpénz vagy utánvét). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, és jelen vásárlási feltételekkel, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállításivagy a postaköltséget. Egyéb esetben az aktuális díjszabásról a szállítási információk menüpontban tájékozódhat. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra, ennek módja a honlap karbantartás vagy a telefonos tájékoztatás folyamatban lévő megrendelés esetén. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 48 órán belül történik meg.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A megrendelés során az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. A regisztráció során helytelenül megadott adatokért és az ebből esetlegesen felmerülő károkért kizárólag a Felhasználó felelős, azok helyességét sem az Üzemeltető, sem a Szolgáltató nem ellenőrzi. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti az Üzemeltetőtől, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak és az Üzemeltetőnek is bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált felhasználó e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban már regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható. A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a Megrendelés gpmbra kattintás előtt korrigálhat a felhználó. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti megrendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul köteles jelezni az a Üzemeltető felé telefonon vagy e-mailen.


Megrendelés visszaigazolása
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet - mely a visszaigazolás - a várható átvétel időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van bankiátutalással, személyesen készpénzzel és utánvétellel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Az webáruházban és a boltban lehetőség van promóciós kuponok beváltására a következők szerint:

A kuponokat az Üzemeltető bocsájtja ki virtuális formában. A kupon értéke lehet fix vagy százalékos értékű, illetve köthető lejárati dátumhoz és minimális vásárlási összeghez. Ezeket a feltételeket a kupon kibocsátásakor részletezzük. Több kuponos kedvezmény egy vásárlás alkalmával nem használható fel.


Szállítás

A megrendelés minimális értéke postaköltség nélkül legalább 2.000 Ft. A termékeket csak Magyarországon belül tudjuk kiszállítani. Minden termék ára tartalmazza a 27%-os  áfá-t. A küldemények kézbesítése, szállítása GLS futárszolgálattal vagy a Magyar Posta közreműködésével történik, munkanapokon. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a fizetési folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a 06 30 665 6815-ös telefonszámon..

Szállítási díjak:

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal ( GLS )  vagy postai uton MPL Magyar Posta Szolgálat történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási módok: GLS futárszolgálat, MPL Magyar Posta Szolgálat
Kiszállítási idő: GLS: 1 munkanap, MPL: 2-3 munkanap
Szállítási díjak: GLS bruttó 1270 Ft, MPL bruttó 890 Ft
Külföldre szállítás is lehetséges, de ehhez kérjük, hogy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal a 06 30 665 6815-ös telefonszámon.

Ha az Ön megrendelésében minden termék elérhető, azaz raktáron  van, rendelését elküldjük Önnek a legközelebbi munkanap folyamán. A megrendelést követő 2 vagy 3 napon belül a termék meg fog érkezni Önhöz vagy (választása esetén) a Posta Ponton lesz. Személyes átvétel választása esetén a megrendelt ékszert Glossy jewel ajándék-, ékszerüzletben (1027 Fő utca 75.) veheti át, a megrendelést követő e-mailben jelzett időponttól.

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni, ekkor az. Üzemeltető a Felhasználót 2 munkanapon belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja meg a határidőn belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. Ha a visszaigazoló e-mail a Felhasználó hibájából (pl.: rosszul megadott e-mail cím) nem érkezik meg, azért sem az Üzemeltető felelősséggel nem tartozik. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(/ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés számát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés a Szolgáltatótól érkező automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre, azonban az Üzemeltető  fenntartja a jogot az automatikusan visszaigazolt szerződés módosítására, erről a Fogyasztót írásban vagy szóban tájékoztatja.

5.4. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt elektronikusan iktatja, és annak létrejöttét követő 8 évig őrzi, ahhoz a szerződő a következőképpen férhet hozzá:

- A honlapon e-mail címével és jelszavával belépve a "Profil/Megrendelések" menüpont alatt megtekinthető

- Az Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségein jelezheti hozzáférési szándékát

 
5.5. Számla

Az Üzemeltető a megrendelésről papír alapú számlát bocsát ki. A számlát a megrendelt termékekkel együtt, zárt csomagolásban küldi meg a Felhasználó számára. Ha a Felhasználó az egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön kell azokat megrendelnie valamint ezzel egyidejűleg a megrendelés megjegyzés rovatában jelezni ilyen jellegű kérését.

A kiállított számla számítógép által kiállított bizonylat, mely megfelel a többször módosított 24/1995 (XI.22) PM rendeletnek. A számla aláírás és bélyegző nélkül is hiteles.

Fizetés

 
5.6.1. Utánvét

A megrendelés összegét a csomagot kiszállító futárszolgálat munkatársának, a küldemény kiszállításakor fizeti a

Felhasználó készpénzben vagy a személyes átvételi ponton.
5.7. Átvételi lehetőséges, Szállítás
5.7.1. GLS futárszolgálat

A küldeményeket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz munkanapokon 8-18 óráig, hétvégi kiszállításra nincs lehetőség.

Az aktuális szállítási díjak az "Információk/szállítás" menüpont alatt találhatók.
A megrendelés végösszege a szállítási díjat tartalmazza.

A Felhasználó köteles olyan szállítási címet megadni, ahol a futárszolgálat munkaidőben el tudja érni. A kiszállítási cím

lehet munkahelyi cím. Ebben az esetben a munkahely vagy cég nevét és az átvevő nevét is fel kell tüntetni!

A csomag feladásáról, helyzetéről, valamint a kiszállítás várható időpontjáról a futárszolgálat értesítést küld a

Felhasználónak e-mail vagy sms formájában. Amennyiben a kiszállítás jelzett időpontja a Felhasználó számára nem aktuális,

köteles a futárszolgálat felvenni a kapcsolatot a későbbi kézbesítéről való egyeztetés céljából az értesítő üzenetben

megadott elérhetőségen, vagy központi ügyfélszolgálaton keresztül. A küldeményt annak csomagszáma alapján tudja a

futárszolgálat azonosítani. Ezt a számot az értesítő üzenetben küldi meg a Felhasználó részére.

A GLS futárszolgálat ügyfélszolgálati telefonszáma: +36 1 802 0265
(Munkanapokon 7:00-20:00 óráig)

Ha a futár a megadott címen nem talál senkit, és arra lehetőség van értesítést hagy (postaládában, kapura ragasztva,

stb.), mely értesítőn elérhetősége megtalálható. A Felhasználó köteles az értesítő alapján a futárral haladéktalanul a

csomag átvételéről egyeztetni!

A termék futártól való átvétele előtt a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben

sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék

futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele

megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a

kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában

elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően

keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt

sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

A termékek várható szállítási ideje a termék részletek oldalon, minden terméknél külön vannak feltüntetve. Amennyiben a

Felhasználó egy megrendelésben különböző szállítási idejű termékeket vásárol, úgy a leghosszabb szállítási idejű termék az

irányadó.

A termék részletek oldalon feltuntetett szállítási idők tájékoztató jellegűek, ezek a valóságban eltérhetnek. A

Szolgáltató a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó

rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt

tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó

póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését

megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a

meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

 
6. Elállási jog
6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes

személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi

kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a

fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől

indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni

(például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett

elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést

visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat - mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha

a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően

gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló

nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail

küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott

küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket, és a vásárlást igazoló eredeti számlát a Szolgáltató 1. pontban

feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon

belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára

adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A fogyasztó köteles a terméket gondosan becsomagolva visszaküldeni, hogy az ne sérülhessen.
A visszaküldött termék tulajdonjoga a Szolgáltató általi átvétel időpontjáig a Felhasználó tulajdona, ezért a

visszaszállítás során esetleges felmerült kár Őt terheli. Amennyiben a visszaküldött termék a gondatlan csomagolás miatt

megsérül, a szolgáltató annak visszavételét megtagadja.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel

visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a

Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől

számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve

a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy

a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A

Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem

igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés a Felhasználó által megadott magyarországi bankszámlára történik. Amennyiben nem rendelkezik

bankszámlával, hozzájárulásával más természetes személy bankszámlájára kérheti az átutalást.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének,

tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
7. Szavatosság
7.1. Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a

Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési

határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már

léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt

érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést,

kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye

teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte,

illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a

Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó

viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított

kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell,

hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével

összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis

bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató

nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem

rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher

megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.
7.2. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a

Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy

pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül

érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó

kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.
7.3. Jótállás

Termékeink a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján nem minősülnek tartós fogysztási cikknek, ezért a Felhasználó

kizárólag csak a 7.1 és 7.2 pont alatt ismertetett jogaival élhet.
7.4. Szavatossági igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név:
Soliterum Jewel Kft.
Glossy Jewel Ajándék Ékszer üzlet
1027 Budapest Fő utca 75.


Telefonszám: 06 30 665 6815

E-mail cím: ekszer@glossyjewel.hu

Szavatossági igényét kérjük e-mailben jelezze nekünk a fent megadott e-mail címen!
8. Jogérvényesítési lehetőségek
8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken

terjesztheti elő:

Levélben:
Soliterum Jewel Kft.
1022 Budapest Lórántffy Zsuzsanna út 4.
Csak levelezési cím, nem üzlet!

Személyesen:
Glossy Jewel ajándék-, ékszerüzlet
1027 Fő utca 75.

Telefonon:
06 30 665 6815

E-mailen:
ekszer@glossyjewel.hu


A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a

Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a

későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés

értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások

során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
    Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

    Pest Megyei Békéltető Testület

    Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

    1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

    Telefonszám: +36 1 269 0703

    Ügyfélfogadás: keddtől-csütörtökig 9-14 óra között

    E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

    web: www.panaszrendezes.hu

    Bírósági eljárás kezdeményezése

9. Egyéb
9.1. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges

hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést

követő tranzakciókra érvényes.
9.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és

elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli

felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a

vásárlást.
9.3. Adatvédelmi szabályzat

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: https://www.glossyjewel.hu


A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor: ekszer@glossyjewel.hu